Chestii despre iubire, cică

Ţin să-i anunţ pe cititorii ai acestui blog că sunt beată, ceea ce este complet relevant si interesant. Atunci când sunt beată toate atributele îmi cresc cu vreo +6, văd totul mai clar şi am o mai mare durere în pula pe care n-o am faţă de obicei. Chestia interesanta e că sunt beata la prânz, ceea ce îmi dă puţin de gândit. Nu sunt beţivanca, doar îmi place să beau. Nu mi se pare importantă ora; dacă beau de dimineaţă dorm mai bine la prânz şi mă pot odihni pentru seara care vine, ca să pot să mă mai îmbăt o tură. La muncă nu-i panică, niciodata n-am avut chestii importante de făcut acolo. Îmi folosesc talentul din născare ca să trăiesc, ceea ce-i ok, zic io. Cred că folosesc prea des “ceea ce”. Hmm, oricum mă doare în pula.

Aşaaaaaaaaa… Hmm, despre ce voiam eu să scriu oare? Ah, da! Despre o tipă, nuştiu exact cum o cheamă că-s prea beată să mă uit la autor. E una dintre ălea care scriu pă blogu pe care eu şi cu ăstălant îl luam la pula. Am doar 18 ani sau gen. Aşaaaaa. Tipa scrie despre iubire, gen. Iubirea aia pentru care te tai pă vene, iubirea care te dă peste cap în aşa hal încat nu mai pot trăi viaţa dupa ce-o simţi. Iubirea din cauza căreia TE DĂRUIEŞTI (repet: te DĂRUIEŞTI) persoanei iubite. O laşi pe persoană să aibă acces la pizda ta care-i extrem de valoroasă pentru că de la Adam şi Eva am fost învăţaţi s-o ascundem. Şi pula în cazul bărbaţilor, organ care oricum nu contează pentru că bărbaţii îl scot la înaintare oricând au ocazia.

Fuck, sunt prea beată ca să mai scriu corect cu diacriticele astea infecte. Să-mi fut una. Aşeaaa. Unde rămăsesem? Deci. Dăm copi peist mai bine şi după zic ce am de zis.

Sunt de o săptămână împreună. E fericită alături de el. E singurul care poate să o facă să tremure doar când îl vede, să îi înmoaie tot corpul, să îi facă inima să bată mai tare… şi mai tare… şi mai tare… Lângă el se simte femeie, şi în acelaşi timp se simte un copil răsfăţat. Însă el oare o iubeşte?

Unu la mână, gen. “Sunt de o săptămână împreună” şi cu “oare el o iubeste” şi cu “lângă el se simte femeie” nu prea se pupă, zic. Zic pentru că o pizdulice n-are cum să se simtă femeie, o relaţie de-o săptămână e o frecţie la o pulă de ghips şi numai o femeie extrem de proastă nu-şi dă seama dacă ăla o iubeşte sau nu. Se vede. Se vede cam prin felul în care se uită la tine, te atinge, vorbeşte cu tine. Se vede cam prin tot. Dacă tot eşti tu gen femeia înţeleaptă cum căcat nu-ţi dai seama dacă gagică-tu te iubeste sau nu? Cum să nu-ţi dai seama? Tre sa fii bătută în cap. Hmm, sau poate tre doar să ai 16 ani. Aoleo, scuzaţi. Eu vorbesc aicea de relaţii. Nu-i pă temă. Habar n-are autoarea asta al cărei nume n-am chef să-l caut ce-i aia. Oare-i virgina? Zi, pisi, dacă intri aicea. Asl pls. Poţi să ignori SL, doar A-i de bază. Hahaaaaaaa, vai ce beată sunt. Omege.

După prima ieşire în club au constatat că au şi un prieten comun, Cristi. Acesta o luă de mână şi se îndepărtară puţin de Dan.

Aoleo! M-am plictisit. Cred c-o să adorm cu capu pe masă.

“Deci, Uite ce e… eu vă respect pe amândoi, căci sunteţi prietenii mei. Dar noi doi ne ştim de mici, şi de aceea îmi permit să-ţi dau un sfat: mai bine nu o lungi cu el! E un… scuză-mi expresia, dar numai asta îmi vine în minte, ştii că nu-mi plac neologismele, prefer să vorbesc româneşte, e un curvar. Şi pe deasupra o să se însoare acum, la începutul lui septembrie, cu o fătucă de la el din cartier, pe care a lăsat-o însărcinată… dar asta nu înseamnă că nu a mai avut aventuri sau că nu va mai avea, barbaţii ca el nu se potolesc niciodată…”
Fata a început să plângă şi a părăsit clubul.

…zise el, prietenul care vrea s-o fută, care întâmplător e preten cu ăla pe care ea îl iubeşte.

A doua zi. Disperat că ea nu i-a răspuns la zecile de apeluri şi mesaje, şi-a permis să vină la ea acasă. Uşa s-a deschis. Fata păşi uşor. Îl privi cu ochii în lacrimi. El a vrut să o ia în braţe, dar ea l-a respins. I-a dat o palmă.

“Eşti un nemernic!”
“De ce? Pentru că te iubesc ? ”
“Mă iubesti?”
“Da, te iubesc, din prima clipă!

A doua zi. Punct. E ca şi cum ai zice “Bond. James Bond”. Am înţeles tot prin acel “a doua zi” – punct. M-ai luminat forevăr end evăr. Şi căcaturile alea cu “da, te iubesc din prima clipă” sunt gen din “Pe aripile vântului”? De unde căcat le scoţi, fei, adolescentă neînteleasă de pă motoare? Iubirea asta, mă… Cât de uşor aruncă pulifricii ăştia cu cuvântu ăsta. (da, ştiu că-i cacofonie. da îs prea beată să mă gândesc la altă formulare)

“Dar nu e de ajuns să ma iubeşti! Ai o fată care te iubeşte şi te aşteaptă acasă la tine, nu în garsoniera aia în care m-ai dus şi în care m-am dăruit ţie… O să ai un copil. Nu e de ajuns să mă iubeşti. Oamenii spun că atunci când iubirea e adevarată, nu sunt bariere care să stea în calea acelei iubiri, nu ştiu daca e adevărat, în cazul altora poate o fi, dar eu… Eu te iubesc sincer, şi nu pot să accept asta. Nu pot! Nu e de ajuns să mă iubesti, între noi nu pot fi minciuni şi nici alte persone. Un copil nu are nicio vină. Nu am niciun drept să-l iau de langă tine! “

“Dar nu înteleg de ce ai apărut în viaţa mea acum, cand vroiam să mă aşez la casa mea… De ce nu puteai să stai acolo, în umbră? De ce?”
Ea începu să plângă. De data asta îl lăsă să o ia în braţe.
“Te iubesc!” îi spuse el.
“S-a sfarşit! Te rog să pleci acum…”
Şi a intrat în apartament, lăsându-l singur în faţa uşii.

S-a sfârşit! Vai dă capu meu, cumetre. Mor mă.

“Doamne, nu-l pedepsi, n-a fost… n-a fost să fie. Va fi o vreme… când îi voi lipsi.. când va căuta un surâs dar nu-l va gasi… când va vrea o vorbă, dar va primi tacere… când va vrea lumină, dar va gasi doar întunericul din sufletul său.. când va vrea o alinare, dar va primi reproşuri… când mă va vrea pe mine.”

Şi se aruncă de pe stancă.

:| S-a aruncat de pe stâncă în apartament? Cum căcat? Am văzut io o reclamă de la Glade în care era odorizantu pizdii în formă de piatră… Da’ pana mea. Aoleo, ce text prost. Şi ce beată sunt. Nici nu-s în stare să fac mişto de-un text prost. Revin altădată, trează. Pup toţi fanii mei!

Mdea.

    • Nicio problema
    • February 28th, 2010

    În ceea ce priveşte cacofonia, ai fi putut s-o eviţi foarte uşor dacă ai fi folosit “acest” în loc de “ăsta”, astfel că rezultatul ar fi fost “cu acest cuvânt”.
    O nelămurire am, printre multe altele, de ce “Echipa Virgină”? Dacă eşti virgin eşti mai inferior decât ceilalţi?

    • tranceritza
    • February 28th, 2010

    =))))))))

    • Arafel
    • March 1st, 2010

    Amdoar18ani e de cacat, si bautura face bine. :D

    • Eddy
    • May 7th, 2010

    Sa imi bag pula in familiile voastre:)) . Nimic personal,sunt doar beat

  1. haha!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

