De ce este Mălina o ratată

…pentru că nici nu are vârsta necesară pentru accesarea acestui weblog. 14 ani mă?

Uite, o să fac o treabă inteligentă. O să vorbesc cu cei de la amdoar18ani cu mare interes pentru ce fac ei acolo. O să încep să scriu la amdoar18ani şi o să ajung să acaparez site-ul. Şi după o să rad foarte tare de ei, că nu s-au prins.

Pont: n-am optişpe ani, am mai mult de-atât. Aşa, ca să vă fie mai uşor să mă ochiţi.

  1. atat timp cat tu vei scrie chestii interesante, n-ai decat sa ne si injuri aici in acelasi timp. fiecare are un hobby in viata :-??. deci, te astept ca nou colaborator al site-ului.

    • mda
    • February 25th, 2010

    ceva te roade pe tine de stai sa bagi pe blogul asta invective in mod repetat – daca te nemultumea ceva puteai trimite o petitie constructiva si sigur o lua cineva in seama ;) asa te mai si lauzi ca esti mai batran, dar asta inseamna ca stii mai bine ca pul@ tot de cap se tine ;)

  2. hmm. ar trebui, intr-adevar, sa fac un raspuns pentru intrebarea “de ce scrii pe amdoar18ani.ro?! ca n-ai 18 ani!”.
    si voi da copy-paste, tot timpu’.

    n’o sa fac asta prea curand. de lene.
    cum spune si patty, te asteptam.

  3. faptul ca esti mai batran e naspa. sper sa nu ne violezi in cur sau ceva.

    • Pizdulina
    • February 26th, 2010

    sunt fumeie ma, de asta imi zic Pizdulina. Sunteti prosti sau ceva de genu asta?
    n-am cu ce sa va violez in cur deci.

    • tranceritza
    • February 28th, 2010

    Pisdulina asta vad ca nu se lasa, poor bitch

  4. Ariel, Mălina şi Patty, de ce sunteţi oameni răi? Apreciaţi şi voi faptul că Pizdulina şi Persilul au învăţat să pună diacritice în post-uri! Au descoperit că nu e greu să facă asta.
    Mai au o problemă cu conjugarea verbelor şi unele cacofonii. Dacă trec şi de hopul ăsta, cred că am să le dau şi eu un bookmark la blog. Să văd ce progrese de limba română fac băieţii ăştia.
    Hai că sunt simpatici, nu?

  5. Suntem niste rai.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

