Draga Livia,

Esti o tarfa proasta si incompetenta.

Un prim argument ar fi faptul ca ai un blog cu 3 posturi in 3 luni.
Un al doilea argument ar fi ca te bucuri cand un sofer de autobuz iti deschide usa la stop ?! Pai spera si el la o muie, doar nu o face degeaba. Cam cum speri tu din partea amdoar18ani.ro sa te primeasca la ei in grajd, mancand cacat pe blogul asta. Sa il lingi in cur pe Guru Ariel in timp ce curvulita de Malina ii face o muie, din peisaj nelipsind Palmierul. El sa va faca poze.
Nu in ultimul rand, esti proasta si incompetenta pentru ca nu ai sesizat ca eu scriu fara diacritice.
In legatura cu greselile gramaticale – scriem cum vor pulile noastre. Daca ne-ar fi interesat, probabil ca am fi editat posturile. Deci iar esti proasta.
In concluzie, sa-mi sugi pula.

  1. Minunat :-)

    Eşti plin de respectele mele!

  2. Uite că vă scriu şi eu:

    Dragi autişti,

    Puţin îmi pasă de faptul că tu sau co-retarda ta scrieţi sau nu cu diacritice, ori că nu stăpâniţi nici la vârsta asta limba română. Sunteţi dovada vie a eşecului învăţământului românesc: generaţia de copii care a crescut pe maidan, între câini şi gunoaie. Probabil cu un părinte abuziv şi alcoolic şi cu un altul şomer şi needucat.

    Pe lângă asta te asigur că n-am nici o intenţie să scriu la ei, căci am cu totul alte preocupări. Oricum, este trist că nu aveţi viaţă socială şi că vă stau în gât nişte tineri care îşi exprimă simplu ideile la un nivel la care voi doi niciodată nu vă veţi putea ridica.

    Cât despre blog-ul meu, mă delectează că v-a stat în gât chestiunea că am doar trei posturi. De altfel, aş putea să mă simt onorată că un frustrat virgin şi semidoct, care are acces la Internet graţie pensiei bunicii, este atât de deranjat de comentariile mele, încât să scrie chiar un post dedicat mie. :-)
    Iar faptul că ai auzit de noţiunea de argumentare, mă face să mai ţin o mică speranţă că educaţia în România nu se va duce dracului de tot.

    Ţi-aş propune să scrii rahaturile astea la tine în casă, pe perete, alături de macatul cu Răpirea din Serai şi tabloul cu toate cele patru fotografii de familie.

    Nici măcar atenţia unui şofer de autobuz nu o meritaţi, căci aveţi o valoare egală cu mizeria dintre urechile voastre. Din păcate mă cobor în mocirla copilăriei voastre nefericite, unde vă scriu cu drag, neputând ignora o asemenea descriere plastică a persoanei mele.

    P.S.: Totuşi mi-a spus Glad că se simte jignit. Cum ţi-ai permis să-l excluzi tocmai pe el din toată orgia asta adolescentină? Mă dezamăgeşti.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

